MaartetonBerapa banyak jenis kotak pengubah 250kVAPenghantaran yang baik

  • masa pelepasan:2022-09-08 19:39:17
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:341
  • Penerangan pantas:

    Maarteton, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi t

Kandungan artikel
dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Operasi pengubah tenggelam minyak

MaartetonKaedah sentuhan tangan untuk pemeriksaan pengubah

(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, m.

JonkopingOil leakage of cast iron parts

Segel kebocoran minyak

Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.


MaartetonBerapa banyak jenis kotak pengubah 250kVAPenghantaran yang baik



Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, inti besi menyebabkan vortex besar, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

Di atas dan tengah tangki minyak pengubah, dan di tengah tangki minyak kenderaan, kulit tong dan tangki minyak kenderaan atas. The internal iron core and winding clamps are hot due to partial magnetic flux leakage, resulting in insulation damage.

Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

pakejIsolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

Penyebar bunyi pengubah jenis kering

If the above provisions are not met the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.


MaartetonBerapa banyak jenis kotak pengubah 250kVAPenghantaran yang baik



Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Dokumen kualitioscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

Semacam peralatan rangkaian kuasa yang menukar tekanan kerja dan semasa menurut undang-undang asas kesan magnetik semasa. Dalam seluruh proses penghantaran kuasa dan pengubahan rangkaian kuasa, diperlukan untuk melakukan pengubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah menurut pengubah untuk mengurangi kehilangan tenaga elektromagnetik dalam seluruh proses. Oleh itu, konsumsi kuasa kilang pemprosesan semua terhubung dengan bekalan kuasa tukar kV, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar,MaartetonPengubah penjelmaan minyak jenis kotak,MaartetonPiawai pemeliharaan pengubah jenis kering, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

MaartetonPenghakiman cacat pengubah kuasa

Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol,MaartetonSuhu tiga fasa pengubah jenis kering, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

AnkaraMaklumat produk lain
  • VoorburgRampa Lantai MudahKegagalan mekanikal dan kaedah penyelesaian masalah biasa

    VoorburgRampa Lantai MudahKegagalan mekanikal dan kaedah penyelesaian masalah biasa

  • VoorburgLif legu aluminium yang diletak di keretaPerkara yang perlu diberi perhatian semasa memilih

    VoorburgLif legu aluminium yang diletak di keretaPerkara yang perlu diberi perhatian semasa memilih

  • VoorburgLif rumah villa penglihatan kecilFungsi berorientasikan

    VoorburgLif rumah villa penglihatan kecilFungsi berorientasikan

  • CabralPengubah distribusi 6kVAnalisis pembuatan

    CabralPengubah distribusi 6kVAnalisis pembuatan

  • Rimba AonaiPlatform penangkapan hidraulik garpu guntingApakah standard yang relevan di negara-negara

    Rimba AonaiPlatform penangkapan hidraulik garpu guntingApakah standard yang relevan di negara-negara

  • Rimba AonaiRancangan jambatan naikJualan Panas Nasional Berpatutan

    Rimba AonaiRancangan jambatan naikJualan Panas Nasional Berpatutan

  • Guidonia MontecelioTekanan hidraulik paksi boarding tetapPengenalan kaedah pengeluaran

    Guidonia MontecelioTekanan hidraulik paksi boarding tetapPengenalan kaedah pengeluaran

  • Guidonia MontecelioLif yang diletak dalam kereta aliuminum.Ketumpatan rendah bahan polimer

    Guidonia MontecelioLif yang diletak dalam kereta aliuminum.Ketumpatan rendah bahan polimer

  • segera:Peringatan: Maklumat MaartetonBerapa banyak jenis kotak pengubah 250kVAPenghantaran yang baik memberi anda MaartetonBerapa banyak jenis kotak pengubah 250kVAPenghantaran yang baik oleh syarikat kami, perkhidmatan MaartetonBerapa banyak jenis kotak pengubah 250kVAPenghantaran yang baik dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MaartetonBerapa banyak jenis kotak pengubah 250kVAPenghantaran yang baik, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MaartetonBerapa banyak jenis kotak pengubah 250kVAPenghantaran yang baik. MaartetonBerapa banyak jenis kotak pengubah 250kVAPenghantaran yang baik di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MaartetonBerapa banyak jenis kotak pengubah 250kVAPenghantaran yang baik, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!