ReoModel pengubah kuasaAdakah anda tahu peranan khusus

  • masa pelepasan:2022-09-15 17:15:54
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:107
  • Penerangan pantas:

    Reo,Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasaTherefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-

Kandungan artikel

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

ReoJika input penukar jenis kering merupakan bekalan kuasa penukaran bertukar,ReoKabinet distribusi terintegrasi pengubah distribusi, tenaga output adalah secara langsung proporsional dengan nisbah putaran koil bagi koil solenoid input. Jika anda menggunakan bateri boleh dimuatkan semula, kerana ia adalah DC, tambahkan sirkuit dalam sirkuit kuasa input untuk mengubahnya menjadi tekanan yang berubah secara terus menerus. Dengan cara itu,ReoTanda pengubah kuasa jenis kering, DC yang bertukar boleh dicapai pada output.

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas,ReoPengubah bekalan kuasa frekuensi pembolehubah, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

SaraburiPenjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

Dalam kehidupan harian tertentu kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.


ReoModel pengubah kuasaAdakah anda tahu peranan khusus



Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

Kaedah sentuhan tangan untuk pemeriksaan pengubah

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Berapa harganya?Sebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

Nilai tinggiPemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Apabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa, anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.

Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

ReoPipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.

Solusi bunyi pengubah jenis kering

Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

AnkaraMaklumat produk lain
  • GyongyosJembatan penerbangan hidraulikKerja pemeriksaan harus dilakukan sebelum operasi

    GyongyosJembatan penerbangan hidraulikKerja pemeriksaan harus dilakukan sebelum operasi

  • Vitti sur SeineJembatan boarding jenis platformTetapan perlindungan

    Vitti sur SeineJembatan boarding jenis platformTetapan perlindungan

  • Vitti sur SeineLift gunting bergerak sepenuhnyaAnalisis penyelenggaraan

    Vitti sur SeineLift gunting bergerak sepenuhnyaAnalisis penyelenggaraan

  • Vitti sur SeineLif bom tahap10 petua syarikat teratas yang perlu diingat

    Vitti sur SeineLif bom tahap10 petua syarikat teratas yang perlu diingat

  • ManzanilloMengulangi pengubah kotak lamaKaedah perbandingan dan pemilihan kualiti produk

    ManzanilloMengulangi pengubah kotak lamaKaedah perbandingan dan pemilihan kualiti produk

  • TarantoPlatform penangkapan hidraulik tersendiriApa

    TarantoPlatform penangkapan hidraulik tersendiriApa

  • TarantoJembatan penerbangan hidraulik bergerakPengesanan saiz

    TarantoJembatan penerbangan hidraulik bergerakPengesanan saiz

  • Memphis Selatan BaruJembatan boarding mudahFaktor-faktor yang melambatkan hakisan

    Memphis Selatan BaruJembatan boarding mudahFaktor-faktor yang melambatkan hakisan

  • segera:Peringatan: Maklumat ReoModel pengubah kuasaAdakah anda tahu peranan khusus memberi anda ReoModel pengubah kuasaAdakah anda tahu peranan khusus oleh syarikat kami, perkhidmatan ReoModel pengubah kuasaAdakah anda tahu peranan khusus dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ReoModel pengubah kuasaAdakah anda tahu peranan khusus, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ReoModel pengubah kuasaAdakah anda tahu peranan khusus. ReoModel pengubah kuasaAdakah anda tahu peranan khusus di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ReoModel pengubah kuasaAdakah anda tahu peranan khusus, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!