NkongsambaPembuat pengubah jenis kering 630Terdapat rampasan untuk penyelenggaraan dan pembersihan

  • masa pelepasan:2022-09-17 17:12:46
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:197
  • Penerangan pantas:

    Nkongsamba, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.

Kandungan artikel
ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.

NkongsambaThe step-up dry-type transformer refers to the instantaneous operation of voltage. At this stage, there are few manufacturers of dry-type transformer that can reasonably guarantee the instantaneous step-up in China. The step-up dry-type transformer has strong step-up capacity and good practical effect. Perbezaan bergantung pada penyunting kuasa pengubah tanpa pengatur kegembiraan tidak mempunyai kemampuan untuk mengubah perlengkapan dengan muatan. Kerana penyunting kuasa tap jenis ini boleh mematikan keseluruhan proses dalam masa singkat semasa keseluruhan proses perubahan perlengkapan mematikan semasa muatan akan menyebabkan pembakaran lengkung diantara penyunting sirkuit, kuasa tap menyala dan dimatikan atau ralat sirkuit pendek, jadi penyunting jenis kering akan dimatikan semasa pengaturan. Oleh itu, ia biasanya digunakan sebagai pengubah jenis kering yang tidak terlalu ketat dalam peraturan tekanan dan tidak perlu disesuaikan sering.

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

WerotaApabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

Dalam keadaan biasa,NkongsambaProsedur pembangunan pengubah tenggelam minyak, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah,NkongsambaKeuntungan dan kelemahan pengubah tenggelam minyak, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

Sebab penyegelan yang buruk, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.


NkongsambaPembuat pengubah jenis kering 630Terdapat rampasan untuk penyelenggaraan dan pembersihan



Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

Minyak pengubah yang tidak digunakan yang sesuai dengan piawai baru patut dipilih untuk penggantian minyak pengubah minyak. Selain itu, minyak dengan dasar yang sama, tanda yang sama dan jenis aditif yang sama dijangka mempunyai kesan yang lebih kuat. Karakteristik minyak tidak boleh lebih rendah daripada minyak dalam peralatan mekanik. Apabila minyak baru yang tersisa kurang dari %, umumnya tiada masalah. Bagaimanapun, jika terdapat jumlah besar minyak yang tersisa, analisis kromatografik minyak dan ujian tekanan akan dilakukan sebelum jenis minyak untuk memastikan tiada noda minyak,NkongsambaSenarai harga pengubah kuasa, melaksanakan precipitation, dan nilai asid dan kehilangan dielektrik tidak boleh melebihi minyak dalam mesin dan peralatan.

Segel kebocoran minyak

Hasil ujianMatikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.

Matikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.

Segel kebocoran minyak


NkongsambaPembuat pengubah jenis kering 630Terdapat rampasan untuk penyelenggaraan dan pembersihan



Bunyi dalam kes kegagalan fasa

Selamat datang panggilanKaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

Pemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa, dan pengubah jenis kering berbeza patut digunakan untuk muatan kuasa berbeza. Jika aras impuls piawai muatan kuasa kurang dari kV, pengubah jenis kering kelas H patut dilaksanakan. Jika aras kesan piawai muatan kuasa melebihi kV. Penukar jenis kering akan diletakkan dengan lem resin epoksi.

Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

NkongsambaKerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

Oil leakage of cast iron parts

AnkaraMaklumat produk lain
  • HuanghuaLajur tunggal platform mengangkat selai aluminumPengurusan integriti

    HuanghuaLajur tunggal platform mengangkat selai aluminumPengurusan integriti

  • HuanghuaVilla keluarga dan lifApakah kesan bilah kipas pada prestasi

    HuanghuaVilla keluarga dan lifApakah kesan bilah kipas pada prestasi

  • La CorunaTuba kuasaAnda dialu-alukan untuk membuat pesanan

    La CorunaTuba kuasaAnda dialu-alukan untuk membuat pesanan

  • New OrleansPlatform angkat hidraulik dua tonApakah kegagalan perisian yang biasa berlaku pada sistem

    New OrleansPlatform angkat hidraulik dua tonApakah kegagalan perisian yang biasa berlaku pada sistem

  • New OrleansJembatan penghalang bergerakRambut tebal dan nipis

    New OrleansJembatan penghalang bergerakRambut tebal dan nipis

  • Yuanbao MouytainJembatan boarding tetap tanahKaedah penjimatan tenaga di beberapa kawasan

    Yuanbao MouytainJembatan boarding tetap tanahKaedah penjimatan tenaga di beberapa kawasan

  • Yuanbao MouytainLarge fixed lifting platformTujuh ciri untuk dibincangkan untuk anda

    Yuanbao MouytainLarge fixed lifting platformTujuh ciri untuk dibincangkan untuk anda

  • Yuanbao MouytainBiaya lif rumah tangga kecilBercakap mengenai perkara-perkara yang memerlukan perhat

    Yuanbao MouytainBiaya lif rumah tangga kecilBercakap mengenai perkara-perkara yang memerlukan perhat

  • segera:Peringatan: Maklumat NkongsambaPembuat pengubah jenis kering 630Terdapat rampasan untuk penyelenggaraan dan pembersihan memberi anda NkongsambaPembuat pengubah jenis kering 630Terdapat rampasan untuk penyelenggaraan dan pembersihan oleh syarikat kami, perkhidmatan NkongsambaPembuat pengubah jenis kering 630Terdapat rampasan untuk penyelenggaraan dan pembersihan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk NkongsambaPembuat pengubah jenis kering 630Terdapat rampasan untuk penyelenggaraan dan pembersihan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian NkongsambaPembuat pengubah jenis kering 630Terdapat rampasan untuk penyelenggaraan dan pembersihan. NkongsambaPembuat pengubah jenis kering 630Terdapat rampasan untuk penyelenggaraan dan pembersihan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di NkongsambaPembuat pengubah jenis kering 630Terdapat rampasan untuk penyelenggaraan dan pembersihan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!