MbandjokPengubah 200 KVA minyak terjunIndeks Kualiti

  • masa pelepasan:2022-09-19 15:59:00
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:356
  • Penerangan pantas:

    Mbandjok,Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka

Kandungan artikel

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas,MbandjokEksperimen pengubah distribusi, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

MbandjokThe step-up dry-type transformer refers to the instantaneous operation of voltage. At this stage, mematikan semasa muatan akan menyebabkan pembakaran lengkung diantara penyunting sirkuit, kuasa tap menyala dan dimatikan atau ralat sirkuit pendek, jadi penyunting jenis kering akan dimatikan semasa pengaturan. Oleh itu, ia biasanya digunakan sebagai pengubah jenis kering yang tidak terlalu ketat dalam peraturan tekanan dan tidak perlu disesuaikan sering.

Jika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm, hentikan angkat, stabilkan tutup lonceng, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.

RodriguezPerbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

Dalam keseluruhan proses penghantaran tenaga elektromagnetik dalam sistem bekalan kuasa, ia pasti akan menyebabkan kehilangan tenaga dan kuasa output. Apabila mengangkut kuasa output yang sama kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga, dan kehilangan tenaga output adalah bertentangan dengan meter kuasa dua tenaga. Pengubah digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengurangkan kerosakan penutup.

Jatuh perkara asing dan menghancurkan


MbandjokPengubah 200 KVA minyak terjunIndeks Kualiti



Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

Betul, sebagai & ldquo; Kereta Great Lars & rdquo;, Selepas itu, satu pengubah kecil kva diganti, dan kadar penggunaan hampir, Namun, parameter utama dua pengubah diteliti seperti yang dipaparkan dalam Jadual . Jadual Evaluasi parameter utama kapasitas pengubah (VA) kehilangan besi (W) kehilangan tembaga (W). Pertama, kuasa output disimpan mengikut kaedah pengiraan biasa (mengabaikan kehilangan tembaga): keputusan di atas menunjukkan kehilangan pengubah kapasitas besar lebih rendah daripada yang pengubah kapasitas kecil, yang sebenarnya menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Apabila pengubah keluar dari fasa, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

Skop projekBagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling,MbandjokPengubah bekalan, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

Pada pengurusan muatan:


MbandjokPengubah 200 KVA minyak terjunIndeks Kualiti



Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Garis produkPenukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

Orang yang bertanggungjawab berkaitan Persekutuan Peralatan Rumah Cina Persekutuan Penukaran Persekutuan Peralatan Rumah Cina menunjukkan bahawa prospek pembangunan penukar di China pada masa depan masih merupakan trend pembangunan perlindungan persekitaran, bunyi rendah, keselamatan api dan pembebasan letupan dan kepercayaan tinggi. Terdapat dua prospek pembangunan utama: satu adalah trend pembangunan tegangan tinggi dan tegangan tinggi, terutama kV dan kV. The second is the development trend towards environmental protection, energy conservation and miniaturization. The former key is applied to the long-distance substation project route, and the latter key is applied to the substation project route in big cities.

[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit, merujuk kepada kedudukan pada jam ,MbandjokPengubah jenis kotak 315, fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).

MbandjokGaris kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

AnkaraMaklumat produk lain
  • HajduboszormenyFabrik Penghasilan DengCheQiaoSejauh mana anda tahu mengenai 11 ciri

    HajduboszormenyFabrik Penghasilan DengCheQiaoSejauh mana anda tahu mengenai 11 ciri

  • Lapangan Terbang Munich-Riem10 ton jambatan naik bimbitCiri prestasi produk

    Lapangan Terbang Munich-Riem10 ton jambatan naik bimbitCiri prestasi produk

  • Lapangan Terbang Munich-RiemPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikAnalisa situasi

    Lapangan Terbang Munich-RiemPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikAnalisa situasi

  • Lapangan Terbang Munich-RiemPemulihan semula ketinggian tinggi semi-automatikPerkhidmatan selepas ju

    Lapangan Terbang Munich-RiemPemulihan semula ketinggian tinggi semi-automatikPerkhidmatan selepas ju

  • CampechuelaParameter teknikal bagi pengubah jenis kering scb12Cara membongkok

    CampechuelaParameter teknikal bagi pengubah jenis kering scb12Cara membongkok

  • CampelPlatform angkat hidraulikPemeliharaan titik-titik ini harus dilakukan dengan baik

    CampelPlatform angkat hidraulikPemeliharaan titik-titik ini harus dilakukan dengan baik

  • CampelFabrik jambatan penerbangan hidraulikLapan syarat

    CampelFabrik jambatan penerbangan hidraulikLapan syarat

  • Bandar Oklahoma10 ton jambatan penerbangan tetappengurusan ekonomi

    Bandar Oklahoma10 ton jambatan penerbangan tetappengurusan ekonomi

  • segera:Peringatan: Maklumat MbandjokPengubah 200 KVA minyak terjunIndeks Kualiti memberi anda MbandjokPengubah 200 KVA minyak terjunIndeks Kualiti oleh syarikat kami, perkhidmatan MbandjokPengubah 200 KVA minyak terjunIndeks Kualiti dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MbandjokPengubah 200 KVA minyak terjunIndeks Kualiti, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MbandjokPengubah 200 KVA minyak terjunIndeks Kualiti. MbandjokPengubah 200 KVA minyak terjunIndeks Kualiti di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MbandjokPengubah 200 KVA minyak terjunIndeks Kualiti, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!