KumlaPengubah jenis scb10 keringPengurusan kualiti rantaian bekalan

  • masa pelepasan:2022-09-20 14:31:57
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:74
  • Penerangan pantas:

    Kumla,Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang

Kandungan artikel

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Oil leakage of cast iron parts

KumlaTransformer adalah

Pasukan pengubah kuasa

KuresareMenurut keadaan retak,KumlaPeranti Transformer, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

Performasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal, proses penyosongan, proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta, risir, sambungan dan tangki penyimpanan minyak, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, proses perawatan permukaan dan standar kualiti, tembaga, Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan, proses pemasangan wayar, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, proses pemasangan umum, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.


KumlaPengubah jenis scb10 keringPengurusan kualiti rantaian bekalan



Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

Orang yang bertanggungjawab berkaitan Persekutuan Peralatan Rumah Cina Persekutuan Penukaran Persekutuan Peralatan Rumah Cina menunjukkan bahawa prospek pembangunan penukar di China pada masa depan masih merupakan trend pembangunan perlindungan persekitaran, bunyi rendah, keselamatan api dan pembebasan letupan dan kepercayaan tinggi. Terdapat dua prospek pembangunan utama: satu adalah trend pembangunan tegangan tinggi dan tegangan tinggi,KumlaPiawai ujian untuk pengubah tenggelam minyak, terutama kV dan kV. The second is the development trend towards environmental protection, energy conservation and miniaturization. The former key is applied to the long-distance substation project route and the latter key is applied to the substation project route in big cities.

Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Persekitaran pemeriksaanSebab penyegelan yang buruk, umumnya penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.


KumlaPengubah jenis scb10 keringPengurusan kualiti rantaian bekalan



Dry type transformer factory

StatistikIn order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Orang yang bertanggungjawab berkaitan Persekutuan Peralatan Rumah Cina Persekutuan Penukaran Persekutuan Peralatan Rumah Cina menunjukkan bahawa prospek pembangunan penukar di China pada masa depan masih merupakan trend pembangunan perlindungan persekitaran, bunyi rendah, keselamatan api dan pembebasan letupan dan kepercayaan tinggi. Terdapat dua prospek pembangunan utama: satu adalah trend pembangunan tegangan tinggi dan tegangan tinggi, terutama kV dan kV. The second is the development trend towards environmental protection, energy conservation and miniaturization. The former key is applied to the long-distance substation project route, and the latter key is applied to the substation project route in big cities.

Apabila meninggalkan kilang produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

KumlaJika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

Dalam medan elektrik angin ke yoke, mesti terdapat komponen patah garis kuat,KumlaTekanan pengubah, sehingga muatan flash meluncur dan pembuangan boleh berlaku pada arus yang lebih rendah. Untuk menyelesaikan kesukaran ini dengan lebih baik, penampilan bahagian yang mengisolasi diantara angin dan tong besi sepatutnya sama dengan pesawat melintang tengah angin ke pengisihan tong besi sebanyak yang mungkin, untuk mengurangi komponen medan elektrik yang melintasi dengan bahagian yang mengisolasi.

AnkaraMaklumat produk lain
  • AlkmarJembatan penerbangan hidraulikPermohonan di pasaran

    AlkmarJembatan penerbangan hidraulikPermohonan di pasaran

  • BitomJembatan boarding forklift bekasApakah teori reka bentuk

    BitomJembatan boarding forklift bekasApakah teori reka bentuk

  • BitomLift bimbit traktifApakah langkah-langkah untuk penjagaan kecantikan

    BitomLift bimbit traktifApakah langkah-langkah untuk penjagaan kecantikan

  • BitomJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaApakah perubahan di pasaran?

    BitomJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaApakah perubahan di pasaran?

  • Ciego de AvilaMengulangi pengubah distribusiKestabilan dipengaruhi oleh rel slaid

    Ciego de AvilaMengulangi pengubah distribusiKestabilan dipengaruhi oleh rel slaid

  • GyongyosPlatform penangkapan hidraulik tersendiriFungsi pemindahan haba lebih baik

    GyongyosPlatform penangkapan hidraulik tersendiriFungsi pemindahan haba lebih baik

  • GyongyosJembatan penerbangan hidraulikKerja pemeriksaan harus dilakukan sebelum operasi

    GyongyosJembatan penerbangan hidraulikKerja pemeriksaan harus dilakukan sebelum operasi

  • Vitti sur SeineJembatan boarding jenis platformTetapan perlindungan

    Vitti sur SeineJembatan boarding jenis platformTetapan perlindungan

  • segera:Peringatan: Maklumat KumlaPengubah jenis scb10 keringPengurusan kualiti rantaian bekalan memberi anda KumlaPengubah jenis scb10 keringPengurusan kualiti rantaian bekalan oleh syarikat kami, perkhidmatan KumlaPengubah jenis scb10 keringPengurusan kualiti rantaian bekalan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KumlaPengubah jenis scb10 keringPengurusan kualiti rantaian bekalan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KumlaPengubah jenis scb10 keringPengurusan kualiti rantaian bekalan. KumlaPengubah jenis scb10 keringPengurusan kualiti rantaian bekalan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KumlaPengubah jenis scb10 keringPengurusan kualiti rantaian bekalan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!