TadjouraPenukar jenis kering 400KVAApa yang diperlukan dalam pemeriksaan kualiti

  • masa pelepasan:2022-09-25 12:47:45
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:501
  • Penerangan pantas:

    Tadjoura,Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mu

Kandungan artikel

Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

Jika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm, hentikan angkat, stabilkan tutup lonceng, dan periksa kapasitas bearing inti angkat, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.

TadjouraPembuat Transformer

Solusi bunyi pengubah jenis kering

Anak-anakSyarikat pengubah minyak terjun

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Pasukan pengubah kuasa


TadjouraPenukar jenis kering 400KVAApa yang diperlukan dalam pemeriksaan kualiti



Sebab api dalam pengubah kuasa

Betul, sebagai & ldquo; Kereta Great Lars & rdquo;, Selepas itu, satu pengubah kecil kva diganti, dan kadar penggunaan hampir, Namun, parameter utama dua pengubah diteliti seperti yang dipaparkan dalam Jadual . Jadual Evaluasi parameter utama kapasitas pengubah (VA) kehilangan besi (W) kehilangan tembaga (W). Pertama, kuasa output disimpan mengikut kaedah pengiraan biasa (mengabaikan kehilangan tembaga): keputusan di atas menunjukkan kehilangan pengubah kapasitas besar lebih rendah daripada yang pengubah kapasitas kecil, yang sebenarnya menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

Di mana yang baikJika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

Kebocoran minyak dari radiator paip panas


TadjouraPenukar jenis kering 400KVAApa yang diperlukan dalam pemeriksaan kualiti



Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Professional adalah rajaBunyi dalam kes kegagalan fasa

Analisis penyimpanan kuasa pengubah

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

TadjouraPenelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?

Penukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi, penyelenggaran dan pengangkutan,TadjouraHarga pengubah jenis kering 800kVA,TadjouraUjian pengubah jenis kering 10kV, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar,TadjouraPengubah jenis kering bagi kilang kuasa, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

AnkaraMaklumat produk lain
  • Boston SelatanJembatan naik bimbit hidraulikAnalisis trend pembangunan industri

    Boston SelatanJembatan naik bimbit hidraulikAnalisis trend pembangunan industri

  • HendersonAngkat jambatan naik bimbit hidraulikApakah perbezaan antara pemeliharaan bermusim dan berm

    HendersonAngkat jambatan naik bimbit hidraulikApakah perbezaan antara pemeliharaan bermusim dan berm

  • HendersonJembatan naik bimbitPerubahan harga

    HendersonJembatan naik bimbitPerubahan harga

  • HendersonBiaya lif rumah tangga kecilPunca kegagalan dan analisis serta penyelesaian masalahnya

    HendersonBiaya lif rumah tangga kecilPunca kegagalan dan analisis serta penyelesaian masalahnya

  • Daniel FloresKumpulan kawat pengubah distribusiPenggunaan ciri produk

    Daniel FloresKumpulan kawat pengubah distribusiPenggunaan ciri produk

  • OlsztynPlatform penangkapan hidraulik garpu gandaMengesyorkan Perundingan

    OlsztynPlatform penangkapan hidraulik garpu gandaMengesyorkan Perundingan

  • OlsztynJembatan naik bimbit hidraulikTerbitkan Panduan Operasi

    OlsztynJembatan naik bimbit hidraulikTerbitkan Panduan Operasi

  • PollyBridge Mobile Boarding BridgeAdakah anda tahu berapa bahagian

    PollyBridge Mobile Boarding BridgeAdakah anda tahu berapa bahagian

  • segera:Peringatan: Maklumat TadjouraPenukar jenis kering 400KVAApa yang diperlukan dalam pemeriksaan kualiti memberi anda TadjouraPenukar jenis kering 400KVAApa yang diperlukan dalam pemeriksaan kualiti oleh syarikat kami, perkhidmatan TadjouraPenukar jenis kering 400KVAApa yang diperlukan dalam pemeriksaan kualiti dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TadjouraPenukar jenis kering 400KVAApa yang diperlukan dalam pemeriksaan kualiti, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TadjouraPenukar jenis kering 400KVAApa yang diperlukan dalam pemeriksaan kualiti. TadjouraPenukar jenis kering 400KVAApa yang diperlukan dalam pemeriksaan kualiti di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TadjouraPenukar jenis kering 400KVAApa yang diperlukan dalam pemeriksaan kualiti, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!