ShashemeneSenarai harga bagi pengubah jenis kotak 315 KVAKaedah menimbang

  • masa pelepasan:2022-09-26 08:48:12
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:592
  • Penerangan pantas:

    Shashemene,Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang

Kandungan artikel

Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

Oleh itu,ShashemeneUjian rutin pengubah yang ditenggelamkan minyak, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

ShashemenePengubah kuasa tidak penting untuk stesen kuasa dan stesen bawah, tetapi kita mesti memperhatikan banyak masalah dalam keseluruhan proses pengubah kuasa.

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

PunePenukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan,ShashemeneMengulangi pengubah kotak lama, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.


ShashemeneSenarai harga bagi pengubah jenis kotak 315 KVAKaedah menimbang



Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

Terdapat garis induksi magnetik menyeberangi dalam inti pengubah yang akan menyebabkan kekuatan elektromotif induksi pada rancangan dengan garis induksi magnetik. kerana aliran elektrik ini mencipta gelung tertutup untuk menghasilkan medan elektrik dan membentuk vortex, ia dipanggil vortex. Kewujudan vortex membuat inti pengubah panas dan memakan tenaga kinetik. Kehilangan semacam ini dipanggil kehilangan vortex.

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

marketBunyi dalam kes kegagalan fasa

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).


ShashemeneSenarai harga bagi pengubah jenis kotak 315 KVAKaedah menimbang



Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

Penjagaan peralatanBunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

Formula pengiraan penyimpanan kuasa yang sesuai patut ditambah dari proses berikut: kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas besar: - muatan pengubah kapasitas besar; PDK - kerugian ralat sirkuit pendek bagi pengubah kapasitas besar, dan setiap pam dipandu oleh motor kW dua pam dimulakan secara tambahan, jadi muatan biasa ialah kW, CST = Satu pengubah kva telah dikonfigur awalnya, dan kadar penggunaan kapasitas yang diperkenalkan oleh pengubah pengubah hanya %

Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik,ShashemenePengubah jenis kotak, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

ShashemeneIsolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, dan tidak boleh ada tanah.

AnkaraMaklumat produk lain
  • LorientPlatform penangkapan jenis gunting bergerakMengapa menjadi penting dalam kawalan proses indus

    LorientPlatform penangkapan jenis gunting bergerakMengapa menjadi penting dalam kawalan proses indus

  • LorientPlatform mengangkat bebas halangan menegakTrend pembezaan pelarasan harga tetap tidak berubah

    LorientPlatform mengangkat bebas halangan menegakTrend pembezaan pelarasan harga tetap tidak berubah

  • GuadalupeKapasiti pengubah distribusiJenama reka bentuk

    GuadalupeKapasiti pengubah distribusiJenama reka bentuk

  • SofiaPlatform angkat hidraulik lif bergerakKod Penggunaan yang Adil

    SofiaPlatform angkat hidraulik lif bergerakKod Penggunaan yang Adil

  • SofiaTekanan hidraulik paksi naik bimbitApakah kesan perlindungan alam sekitar di pasaran?

    SofiaTekanan hidraulik paksi naik bimbitApakah kesan perlindungan alam sekitar di pasaran?

  • PadebornJembatan naik kecil sederhanaTurun naik harga lewat

    PadebornJembatan naik kecil sederhanaTurun naik harga lewat

  • PadebornPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarPembangunan jenama yang baik

    PadebornPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarPembangunan jenama yang baik

  • PadebornPlatform mengangkat bebas halangan menegakPerkara yang perlu anda ketahui mengenai pemasanga

    PadebornPlatform mengangkat bebas halangan menegakPerkara yang perlu anda ketahui mengenai pemasanga

  • segera:Peringatan: Maklumat ShashemeneSenarai harga bagi pengubah jenis kotak 315 KVAKaedah menimbang memberi anda ShashemeneSenarai harga bagi pengubah jenis kotak 315 KVAKaedah menimbang oleh syarikat kami, perkhidmatan ShashemeneSenarai harga bagi pengubah jenis kotak 315 KVAKaedah menimbang dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ShashemeneSenarai harga bagi pengubah jenis kotak 315 KVAKaedah menimbang, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ShashemeneSenarai harga bagi pengubah jenis kotak 315 KVAKaedah menimbang. ShashemeneSenarai harga bagi pengubah jenis kotak 315 KVAKaedah menimbang di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ShashemeneSenarai harga bagi pengubah jenis kotak 315 KVAKaedah menimbang, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!