AnlogaBerapa banyak pengubah kotakFaktor apa yang harus dipertimbangkan semasa menyiapkan

  • masa pelepasan:2022-09-28 08:02:21
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:505
  • Penerangan pantas:

    Anloga, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dike

Kandungan artikel
sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

AnlogaMelangkah proses pengubah jenis kering?

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

MongoIsolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api,AnlogaPenukar jenis kering 400KVA, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu,AnlogaBerapa banyak pengubah kotak 1250kva, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.


AnlogaBerapa banyak pengubah kotakFaktor apa yang harus dipertimbangkan semasa menyiapkan



Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

Pemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa, dan pengubah jenis kering berbeza patut digunakan untuk muatan kuasa berbeza. Jika aras impuls piawai muatan kuasa kurang dari kV, pengubah jenis kering kelas H patut dilaksanakan. Jika aras kesan piawai muatan kuasa melebihi kV. Penukar jenis kering akan diletakkan dengan lem resin epoksi.

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Jabatan produksiApabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal, proses penyosongan, proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta risir, sambungan dan tangki penyimpanan minyak, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, proses perawatan permukaan dan standar kualiti, tembaga, Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan, proses pemasangan wayar, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, penyemburan minyak pompa vakum, proses pemasangan umum, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.


AnlogaBerapa banyak pengubah kotakFaktor apa yang harus dipertimbangkan semasa menyiapkan



Performasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal, proses penyosongan, proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta, risir, sambungan dan tangki penyimpanan minyak, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, proses perawatan permukaan dan standar kualiti, Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan, proses pemasangan wayar, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, penyemburan minyak pompa vakum,AnlogaMenjaga pengubah yang ditenggelamkan minyak, proses pemasangan umum, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.

standar kualitiApabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

Penukar jenis kering adalah peralatan elektrik biasa, yang boleh digunakan untuk menukar tenaga bertukar satu nilai piawai ke nilai piawai yang lain dengan frekuensi yang sama. Penukar jenis kering melangkah naik digunakan untuk menukar tenaga berganti grad rendah ke tenaga berganti grad tinggi yang lain dengan frekuensi yang sama. Ia digunakan secara luas dalam industri frekuensi tinggi, seperti bekalan kuasa frekuensi pembolehubah.

Apakah mod kawat pengubah jenis kering?

AnlogaApabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

Sudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.

Pembuat pengubah jenis kering

AnkaraMaklumat produk lain
  • Orang SalsipuedesPengubah distribusi jenis kotakCara mengira kapasiti tekanan

    Orang SalsipuedesPengubah distribusi jenis kotakCara mengira kapasiti tekanan

  • MosonmagyarovarPlatform penangkapan hidraulik jenis guntingAsal ciri

    MosonmagyarovarPlatform penangkapan hidraulik jenis guntingAsal ciri

  • MosonmagyarovarTanda jembatan naik bimbitAnalisis prestasi biasa

    MosonmagyarovarTanda jembatan naik bimbitAnalisis prestasi biasa

  • Siegenpelayar dockHakikat

    Siegenpelayar dockHakikat

  • SiegenLift gunting bergerak sepenuhnyaKekuatan persaingan pasaran

    SiegenLift gunting bergerak sepenuhnyaKekuatan persaingan pasaran

  • SiegenLift Duduk Rumah VillaCara membaiki

    SiegenLift Duduk Rumah VillaCara membaiki

  • Villa VasquezPengubah distribusi minyak tenggelam 10kVPenyelidikan dan pengembangan peralatan penguk

    Villa VasquezPengubah distribusi minyak tenggelam 10kVPenyelidikan dan pengembangan peralatan penguk

  • Bandar KansasPlatform penangkapan hidraulik jenis guntingDi mana bahagian operasi operasi dicerminka

    Bandar KansasPlatform penangkapan hidraulik jenis guntingDi mana bahagian operasi operasi dicerminka

  • segera:Peringatan: Maklumat AnlogaBerapa banyak pengubah kotakFaktor apa yang harus dipertimbangkan semasa menyiapkan memberi anda AnlogaBerapa banyak pengubah kotakFaktor apa yang harus dipertimbangkan semasa menyiapkan oleh syarikat kami, perkhidmatan AnlogaBerapa banyak pengubah kotakFaktor apa yang harus dipertimbangkan semasa menyiapkan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AnlogaBerapa banyak pengubah kotakFaktor apa yang harus dipertimbangkan semasa menyiapkan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AnlogaBerapa banyak pengubah kotakFaktor apa yang harus dipertimbangkan semasa menyiapkan. AnlogaBerapa banyak pengubah kotakFaktor apa yang harus dipertimbangkan semasa menyiapkan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AnlogaBerapa banyak pengubah kotakFaktor apa yang harus dipertimbangkan semasa menyiapkan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!