LabeBerapa harga pengubah 2000kVALangkah-langkah yang harus diambil semasa bekerja

  • masa pelepasan:2022-09-29 09:18:38
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:437
  • Penerangan pantas:

    Labe,Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan ant

Kandungan artikel

Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api,LabePengubah jenis kering 1250KW, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.

LabeIni ialah contoh teknik penggunaan kuasa sebagai penyimpanan kuasa. Alasan utama ialah kaedah pengiraan biasa mengabaikan kehilangan tembaga.

Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

ToungooSelepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah,LabeKapasiti maksimum pengubah kotak, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.


LabeBerapa harga pengubah 2000kVALangkah-langkah yang harus diambil semasa bekerja



Penyebar bunyi pengubah jenis kering

Apa penyebab kegagalan inti pengubah kuasa?

Oil leakage of cast iron parts

reformPembuat pengubah kuasa

Kebocoran minyak dari radiator paip panas

Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan


LabeBerapa harga pengubah 2000kVALangkah-langkah yang harus diambil semasa bekerja



(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

Pengurusan ekonomiSebelum tiada kesan muatan ditutup tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.

Mengukur dengan tepat kebelakangan setiap fasa angin dan melakukan pengukuran. Jika ada perbezaan besar, ia adalah kesalahan umum angin. Kemudian melakukan pemeriksaan penampilan inti besi, dan kemudian mengukur dengan tepat penentang izolasi antara cip dengan kaedah tekanan AC dan galvanometer. Jika kerosakan tidak besar, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

LabeMenurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Bunyi dalam kes kegagalan fasa

AnkaraMaklumat produk lain
  • Almere StadJembatan boarding bergerakPanduan pemasangan

    Almere StadJembatan boarding bergerakPanduan pemasangan

  • GrossetoContainer Jembatan NaikPembezaan faedah industri

    GrossetoContainer Jembatan NaikPembezaan faedah industri

  • GrossetoPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPrinsip pemilihan

    GrossetoPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPrinsip pemilihan

  • GrossetoPlatform angkat boleh capaiCara memasang dan beroperasi dengan munasabah

    GrossetoPlatform angkat boleh capaiCara memasang dan beroperasi dengan munasabah

  • KruParameter teknikal pengubah kuasaDokumentari mengenai pembangunan berkualiti tinggi industri baha

    KruParameter teknikal pengubah kuasaDokumentari mengenai pembangunan berkualiti tinggi industri baha

  • ChambasParameter teknikal pengubah terjun minyak 10kVCara menyekat berbahaya

    ChambasParameter teknikal pengubah terjun minyak 10kVCara menyekat berbahaya

  • PericoParameter utama pengubah tenggelam minyakCara melakukan ujian tekanan

    PericoParameter utama pengubah tenggelam minyakCara melakukan ujian tekanan

  • Rio CautoPasar industri pengubah jenis keringpengilang

    Rio CautoPasar industri pengubah jenis keringpengilang

  • segera:Peringatan: Maklumat LabeBerapa harga pengubah 2000kVALangkah-langkah yang harus diambil semasa bekerja memberi anda LabeBerapa harga pengubah 2000kVALangkah-langkah yang harus diambil semasa bekerja oleh syarikat kami, perkhidmatan LabeBerapa harga pengubah 2000kVALangkah-langkah yang harus diambil semasa bekerja dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk LabeBerapa harga pengubah 2000kVALangkah-langkah yang harus diambil semasa bekerja, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian LabeBerapa harga pengubah 2000kVALangkah-langkah yang harus diambil semasa bekerja. LabeBerapa harga pengubah 2000kVALangkah-langkah yang harus diambil semasa bekerja di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di LabeBerapa harga pengubah 2000kVALangkah-langkah yang harus diambil semasa bekerja, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!