BissoraFabrik pengubah pengasingan jenis keringCara menyelesaikan masalah

  • masa pelepasan:2022-09-29 10:42:09
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:372
  • Penerangan pantas:

    Bissora,Setelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dip

Kandungan artikel

Setelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

BissoraMasa siklus pembersihan dan pemeriksaan kuasa-off akan ditentukan mengikut persekitaran sekitar dan keadaan muatan, secara umum dari setengah tahun ke sekali setahun;

Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.

Toulepleu-GuereShell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.


BissoraFabrik pengubah pengasingan jenis keringCara menyelesaikan masalah



Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

Pada masa itu, hanya beberapa syarikat di China boleh menghasilkan pengubah tenaga tinggi kV, dan bahagian pasar pengubah tenaga tinggi pada dasarnya monopoli oleh pemimpin luar negeri.

Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.

pengurusanJika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl,BissoraParameter teknikal bagi pengubah jenis kering scb10,BissoraHarga pengubah jenis kering 1250kva, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?

Berapa banyak pengubah kuasa


BissoraFabrik pengubah pengasingan jenis keringCara menyelesaikan masalah



In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Servis jujurBunyi pengubah jenis kering berasal dari

Pemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa, dan pengubah jenis kering berbeza patut digunakan untuk muatan kuasa berbeza. Jika aras impuls piawai muatan kuasa kurang dari kV, pengubah jenis kering kelas H patut dilaksanakan. Jika aras kesan piawai muatan kuasa melebihi kV. Penukar jenis kering akan diletakkan dengan lem resin epoksi.

Dengan pembangunan cepat masyarakat dan trend pembangunan terus menerus komputer, pengiraan data dalam seluruh proses gelombang pengubah tenggelam minyak telah lama mempunyai keputusan. Hanya pemilihan efektif model dan kaedah entiti pengiraan diperlukan, keputusan pengiraan keputusan boleh memenuhi keperluan desain arkitektur, dan kaedah data saintifik dan masuk akal dipilih, Tidak hanya boleh distribusi semasa pengubah yang ditempatkan minyak ditakrif dengan jelas dalam tahap pembangunan, tetapi juga pembangunan dan struktur lain pengubah yang ditempatkan minyak boleh secara efektif diatur dan disebarkan dalam skop tertentu, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir,BissoraHarga pengubah jenis kering 2000kVA, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

AnkaraMaklumat produk lain
  • Hong KongPenghasilan jambatan naikBerita spekulasi permintaan yang lemah gagal merangsang kenaikan h

    Hong KongPenghasilan jambatan naikBerita spekulasi permintaan yang lemah gagal merangsang kenaikan h

  • BagusJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapBercakap mengenai organisasi kerja

    BagusJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapBercakap mengenai organisasi kerja

  • BagusPlatform mengangkat bebas halangan menegakProspek untuk pengembangan teknologi simulasi

    BagusPlatform mengangkat bebas halangan menegakProspek untuk pengembangan teknologi simulasi

  • BagusLift tahap hidraulikLangkah-langkah untuk mengurangkan pelepasan tenaga

    BagusLift tahap hidraulikLangkah-langkah untuk mengurangkan pelepasan tenaga

  • YaguajayNameBersungguh-sungguh menganjurkan pemeliharaan pesanan

    YaguajayNameBersungguh-sungguh menganjurkan pemeliharaan pesanan

  • BalbrigganKereta platform angkat hidraulik dalamApakah salah faham mengenai rasa pemeliharaan nilai

    BalbrigganKereta platform angkat hidraulik dalamApakah salah faham mengenai rasa pemeliharaan nilai

  • BalbrigganPenghasilan jambatan naikEnsiklopedia terminologi industri

    BalbrigganPenghasilan jambatan naikEnsiklopedia terminologi industri

  • Evry pada SeineJembatan penerbangan hidraulik bergerakKategori aplikasi dan kaedah pemasangan

    Evry pada SeineJembatan penerbangan hidraulik bergerakKategori aplikasi dan kaedah pemasangan

  • segera:Peringatan: Maklumat BissoraFabrik pengubah pengasingan jenis keringCara menyelesaikan masalah memberi anda BissoraFabrik pengubah pengasingan jenis keringCara menyelesaikan masalah oleh syarikat kami, perkhidmatan BissoraFabrik pengubah pengasingan jenis keringCara menyelesaikan masalah dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BissoraFabrik pengubah pengasingan jenis keringCara menyelesaikan masalah, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BissoraFabrik pengubah pengasingan jenis keringCara menyelesaikan masalah. BissoraFabrik pengubah pengasingan jenis keringCara menyelesaikan masalah di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BissoraFabrik pengubah pengasingan jenis keringCara menyelesaikan masalah, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!