KitaleGe transformerPengilang perlu memperhatikan penyelenggaraannya

  • masa pelepasan:2022-09-29 14:23:06
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:491
  • Penerangan pantas:

    Kitale,Setelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dip

Kandungan artikel

Setelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

KitaleSemacam peralatan rangkaian kuasa yang menukar tekanan kerja dan semasa menurut undang-undang asas kesan magnetik semasa. Dalam seluruh proses penghantaran kuasa dan pengubahan rangkaian kuasa, diperlukan untuk melakukan pengubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah menurut pengubah untuk mengurangi kehilangan tenaga elektromagnetik dalam seluruh proses. Oleh itu, yang diubah menjadi tenaga elektromagnetik tegangan bawah melalui pengubah.

Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:

SagaBahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder,KitaleBerapa banyak pengubah kotak, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah,KitalePerlindungan penukar tenggelam minyak, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Kebocoran minyak dari radiator paip panas


KitaleGe transformerPengilang perlu memperhatikan penyelenggaraannya



Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

Kandungan pemeliharaan pengubah kuasa

Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Rakomendasi dan konsultasiSyarikat pengubah minyak terjun

Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.


KitaleGe transformerPengilang perlu memperhatikan penyelenggaraannya



Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

penjual besarKebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Dalam keadaan normal, minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa, jika perlu menggunakan minyak baru dari gred yang berbeza, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan, dan kemudian ujian campuran minyak patut dilakukan.

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

KitaleApabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

Pengubah kuasa

Selepas mengambil sampel

AnkaraMaklumat produk lain
  • CincinnatiIndustrial rail type lifting platformTekanan kewangan jelas

    CincinnatiIndustrial rail type lifting platformTekanan kewangan jelas

  • CincinnatiHarga pemutar hidraulikKaedah utama untuk meminta pelanggan

    CincinnatiHarga pemutar hidraulikKaedah utama untuk meminta pelanggan

  • ConstanzaPengubah 800 minyak yang ditenggelamkanFokus persaingan yang kuat

    ConstanzaPengubah 800 minyak yang ditenggelamkanFokus persaingan yang kuat

  • RajibriPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiCara memilih

    RajibriPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiCara memilih

  • RajibriMoving the boarding bridgeLebihan kapasiti keseluruhan

    RajibriMoving the boarding bridgeLebihan kapasiti keseluruhan

  • Saint LouisJembatan pengangkutan bekasPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

    Saint LouisJembatan pengangkutan bekasPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

  • Saint LouisJambatan naik bimbit 8 tonApakah jenis barisan pengeluaran utama

    Saint LouisJambatan naik bimbit 8 tonApakah jenis barisan pengeluaran utama

  • Saint LouisHydraulic fully automatic plate rolling machineBekalan pengeluaran

    Saint LouisHydraulic fully automatic plate rolling machineBekalan pengeluaran

  • segera:Peringatan: Maklumat KitaleGe transformerPengilang perlu memperhatikan penyelenggaraannya memberi anda KitaleGe transformerPengilang perlu memperhatikan penyelenggaraannya oleh syarikat kami, perkhidmatan KitaleGe transformerPengilang perlu memperhatikan penyelenggaraannya dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KitaleGe transformerPengilang perlu memperhatikan penyelenggaraannya, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KitaleGe transformerPengilang perlu memperhatikan penyelenggaraannya. KitaleGe transformerPengilang perlu memperhatikan penyelenggaraannya di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KitaleGe transformerPengilang perlu memperhatikan penyelenggaraannya, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!