KisiiHarga pengubah jenis kering 1250kvabahan langsung

  • masa pelepasan:2022-09-29 16:32:23
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:176
  • Penerangan pantas:

    Kisii, memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, tujuan rawatan boleh dicapai.Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah

Kandungan artikel
memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, tujuan rawatan boleh dicapai.

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar,KisiiHarga pengubah kuasa 200KVA, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

KisiiFormula pengiraan penyimpanan kuasa yang sesuai patut ditambah dari proses berikut: kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas besar: - muatan pengubah kapasitas besar; PDK - kerugian ralat sirkuit pendek bagi pengubah kapasitas besar, kW Kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas kecil: semasa operasi normal rumah pam, dua pam dimulakan secara tambahan,KisiiPengubah dan pengubah kotak, dan setiap pam dipandu oleh motor kW, jadi muatan biasa ialah kW, CST = Satu pengubah kva telah dikonfigur awalnya, dan kadar penggunaan kapasitas yang diperkenalkan oleh pengubah pengubah hanya %

Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Saint PetersburgSpesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

Pembuat pengubah jenis kering

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.


KisiiHarga pengubah jenis kering 1250kvabahan langsung



Dalam penukar jenis kering perlindungan relay yang menentang kerosakan dan kerosakan, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

Transformer

Dalam terma tempat penggunaan, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Keperlukan pemeriksaanApabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

Pembuat pengubah jenis kering

Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;


KisiiHarga pengubah jenis kering 1250kvabahan langsung



Bunyi pengubah jenis kering berasal dari

Jabatan jualanPerjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan,KisiiPengubah utama tenggelam minyak, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

Penukar jenis kering yang digunakan untuk penukaran tenaga kilang kuasa berbeza dari penukar minyak. Ia diharamkan untuk memimpin jalan di sisi tenaga bawah untuk mencegah lapisan izolasi penukar jenis kering daripada penetrat disebabkan terlalu tenaga disebabkan terlalu tenaga di sisi grid kuasa atau strok kilat pada garis.

Pengubah kuasa

KisiiBunyi pengubah jenis kering berasal dari

Syarikat pengubah minyak terjun

Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

AnkaraMaklumat produk lain
  • LeshnoJembatan pengangkutan bekaskualiti tinggi

    LeshnoJembatan pengangkutan bekaskualiti tinggi

  • OldenburgForklift boarding bridgeTitik pertumbuhan baru untuk eksport industri

    OldenburgForklift boarding bridgeTitik pertumbuhan baru untuk eksport industri

  • OldenburgPlatform mengangkat lajur tunggal sekutu aluminumPerubahan penawaran dan permintaan perlu d

    OldenburgPlatform mengangkat lajur tunggal sekutu aluminumPerubahan penawaran dan permintaan perlu d

  • OldenburgLift tirai tahapJenis dan ciri utama

    OldenburgLift tirai tahapJenis dan ciri utama

  • ChinstohovaPlatform angkat hidraulikLakukan kerja penyelenggaraan tahan kelembapan dengan baik dalam

    ChinstohovaPlatform angkat hidraulikLakukan kerja penyelenggaraan tahan kelembapan dengan baik dalam

  • ChinstohovaJembatan pengangkutan bekasPrinsip kerja yang senang dikuasai

    ChinstohovaJembatan pengangkutan bekasPrinsip kerja yang senang dikuasai

  • HoornJambatan naik TaibianKualiti pengeluaran dan pemprosesan sangat kuat

    HoornJambatan naik TaibianKualiti pengeluaran dan pemprosesan sangat kuat

  • HoornPlatform mengangkat legu aluminium tunggalCara meningkatkan inventori

    HoornPlatform mengangkat legu aluminium tunggalCara meningkatkan inventori

  • segera:Peringatan: Maklumat KisiiHarga pengubah jenis kering 1250kvabahan langsung memberi anda KisiiHarga pengubah jenis kering 1250kvabahan langsung oleh syarikat kami, perkhidmatan KisiiHarga pengubah jenis kering 1250kvabahan langsung dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KisiiHarga pengubah jenis kering 1250kvabahan langsung, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KisiiHarga pengubah jenis kering 1250kvabahan langsung. KisiiHarga pengubah jenis kering 1250kvabahan langsung di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KisiiHarga pengubah jenis kering 1250kvabahan langsung, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!