IhosyPada pengubah kuasa mengatur tenaga muatanBoleh membuat kesan yang memutarbelitkan

  • masa pelepasan:2022-10-02 13:54:42
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:684
  • Penerangan pantas:

    Ihosy, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.IhosyT

Kandungan artikel
menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

IhosyTransformer

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

GolakpurPenukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi, penyelenggaran dan pengangkutan, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah perhatikan perkara-perkara berikut:


IhosyPada pengubah kuasa mengatur tenaga muatanBoleh membuat kesan yang memutarbelitkan



Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Apabila kuasa output P bagi pengubah sama dengan kuasa input P, efisiensi & ETA; Sama, pengubah tidak akan menyebabkan kehilangan. Tetapi sebenarnya, sebahagian tenaga elektromagnetik berubah menjadi tenaga dan hilang. Kerana kola elektromagnetik biasanya terluka oleh wayar inti tembaga dengan lapisan mengisolasi, ia dipanggil kehilangan tembaga.

Oleh itu,IhosyHarga pengubah 1000 KVA, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

pelaburanDalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan


IhosyPada pengubah kuasa mengatur tenaga muatanBoleh membuat kesan yang memutarbelitkan



Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

PenawaranLupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas,IhosyTransformer 2000 KVA, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Pengubah kuasa tidak penting untuk stesen kuasa dan stesen bawah, tetapi kita mesti memperhatikan banyak masalah dalam keseluruhan proses pengubah kuasa.

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

IhosyPemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan,IhosyPembuat pengubah jenis kering S11, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

Pemburukan pengisihan Solenoid

AnkaraMaklumat produk lain
  • PoznanPlatform angkat gerak garpu guntingKaedah pemeriksaan kualiti

    PoznanPlatform angkat gerak garpu guntingKaedah pemeriksaan kualiti

  • PoznanPemulihan semula ketinggian tinggi semi-automatikCara mengurangkan keparahan kemalangan

    PoznanPemulihan semula ketinggian tinggi semi-automatikCara mengurangkan keparahan kemalangan

  • AfragolaPlatform angkat hidraulik diletak silinderPersembahan bagus

    AfragolaPlatform angkat hidraulik diletak silinderPersembahan bagus

  • AfragolaJembatan naik HuangshiKesan kualitatif fasa pengukuhan

    AfragolaJembatan naik HuangshiKesan kualitatif fasa pengukuhan

  • DunaharasztiTekanan hidraulik paksi naik bimbitApakah faedah penyelenggaraan kimia

    DunaharasztiTekanan hidraulik paksi naik bimbitApakah faedah penyelenggaraan kimia

  • DunaharasztiPlatform angkat gerak jenis garpu guntingKualiti secara langsung menentukan kualiti kele

    DunaharasztiPlatform angkat gerak jenis garpu guntingKualiti secara langsung menentukan kualiti kele

  • DunaharasztiPemulihan semula ketinggian tinggi setengah elektrikApakah sebab kehabisan stok

    DunaharasztiPemulihan semula ketinggian tinggi setengah elektrikApakah sebab kehabisan stok

  • StuttgartPlatform angkat hidraulik diriBorang penghantaran

    StuttgartPlatform angkat hidraulik diriBorang penghantaran

  • segera:Peringatan: Maklumat IhosyPada pengubah kuasa mengatur tenaga muatanBoleh membuat kesan yang memutarbelitkan memberi anda IhosyPada pengubah kuasa mengatur tenaga muatanBoleh membuat kesan yang memutarbelitkan oleh syarikat kami, perkhidmatan IhosyPada pengubah kuasa mengatur tenaga muatanBoleh membuat kesan yang memutarbelitkan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk IhosyPada pengubah kuasa mengatur tenaga muatanBoleh membuat kesan yang memutarbelitkan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian IhosyPada pengubah kuasa mengatur tenaga muatanBoleh membuat kesan yang memutarbelitkan. IhosyPada pengubah kuasa mengatur tenaga muatanBoleh membuat kesan yang memutarbelitkan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di IhosyPada pengubah kuasa mengatur tenaga muatanBoleh membuat kesan yang memutarbelitkan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!