Paita315 KVA oil type transformerBagaimana syarikat menyelamatkan diri

masa pelepasan:2022-09-16 10:44:08 Pengguna pos:122HP117294921 Paparan halaman:398

Petua teras:Paita,Untuk kebocoran yang telah berlaku,PaitaSuhu maksimum yang boleh dibenarkan bagi pengubah tenggelam minyak,PaitaKarakter

Untuk kebocoran yang telah berlaku,PaitaSuhu maksimum yang boleh dibenarkan bagi pengubah tenggelam minyak,PaitaKarakteristik pengubah distribusi jenis kering, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

PaitaTransformer

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

LudhianaApabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

Contohnya pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

Selepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama pejabat dan peralatan elektrik lain.


Paita315 KVA oil type transformerBagaimana syarikat menyelamatkan diri



Sebelum dan selepas mengambil sampel, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah, dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:

Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

Keperlukan piawaiContohnya, pada tahun -an,PaitaPengubah kotak tenggelam minyak, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Bunyi dalam kes kegagalan fasa


Paita315 KVA oil type transformerBagaimana syarikat menyelamatkan diri



Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

Cipta kecerdasanPemburukan pengisihan Solenoid

Jaga-jaga untuk operasi percubaan penghasil pengubah kuasa

Mod wayar pengubah jenis kering:

PaitaPembuat pengubah kuasa

Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

Penghakiman cacat pengubah kuasa

Hak cipta dan notis:
1. Paita315 KVA oil type transformerBagaimana syarikat menyelamatkan diri yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat Paita315 KVA oil type transformerBagaimana syarikat menyelamatkan diri, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan Paita315 KVA oil type transformerBagaimana syarikat menyelamatkan diri adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian Paita315 KVA oil type transformerBagaimana syarikat menyelamatkan diri mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Ankaramengesyorkanberita
AnkaraBerita terkini