Diyarb NajmPiawai suhu untuk pengubah yang ditenggelamkan minyakDedahkan cara menjaga keselamatan

masa pelepasan:2022-09-30 18:33:39 Pengguna pos:122HP117294921 Paparan halaman:187

Petua teras:Diyarb Najm,Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrikKerosakan pemburukan pengisihan inti pengubahDiyarb NajmSebenarnya, selai

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

Diyarb NajmSebenarnya, selain dari aplikasi Biro Kewangan industri telah cuba untuk membentuk dan meningkatkan komoditi pengubah menurut spesifikasi,Diyarb NajmAplikasi pengubah tenggelam minyak, ia pasti akan menyebabkan kehilangan tenaga dan kuasa output. Apabila mengangkut kuasa output yang sama, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga, dan kehilangan tenaga output adalah bertentangan dengan meter kuasa dua tenaga. Pengubah digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengurangkan kerosakan penutup.

Polynesia PerancisApabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan,Diyarb NajmPengubah jenis kering 2000 KVA, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?

Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.


Diyarb NajmPiawai suhu untuk pengubah yang ditenggelamkan minyakDedahkan cara menjaga keselamatan



Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

Sistem automatik penggemar sentrifugal: ukur isyarat data suhu mengikut pengukur suhu PT pengukur suhu bagi bahagian terbenam pada bahagian panas pembangingan tekanan bawah. Muatan pengubah berkembang dan suhu operasi meningkat. Apabila suhu pembangisan mencapai [UNK], perisian sistem automatik memulakan penggemar sentrifugal untuk pendinginan; Apabila suhu pembuluhan adalah sebanyak [UNK], perisian sistem akan automatik matikan penggemar sentrifugal.

Ia biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.

permintaanGaris kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Manufacturing process and steps of dry-type transformer

Pembuat pengubah kuasa


Diyarb NajmPiawai suhu untuk pengubah yang ditenggelamkan minyakDedahkan cara menjaga keselamatan



(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

Kerja kerjaMenghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Pembuat pengubah mengatakan pada tahap ini, pasar pengubah penyimpanan tenaga China adalah relatif terbelah, ditambah dengan keterangan faktor seperti ambang rendah di lapangan, syarikat yang tidak sama,Diyarb NajmPengubah kotak elektrik, kekurangan penilaian dan spesifikasi, dan inovasi teknikal yang tidak sesuai, yang menyebabkan pemasaran perlahan pengubah penyimpanan tenaga.

Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Diyarb NajmBagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.

Hak cipta dan notis:
1. Diyarb NajmPiawai suhu untuk pengubah yang ditenggelamkan minyakDedahkan cara menjaga keselamatan yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat Diyarb NajmPiawai suhu untuk pengubah yang ditenggelamkan minyakDedahkan cara menjaga keselamatan, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan Diyarb NajmPiawai suhu untuk pengubah yang ditenggelamkan minyakDedahkan cara menjaga keselamatan adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian Diyarb NajmPiawai suhu untuk pengubah yang ditenggelamkan minyakDedahkan cara menjaga keselamatan mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Ankaramengesyorkanberita
AnkaraBerita terkini